JAK ZAMAWIAĆ?

Wybór wzoru

  • Wybierzcie wzór, który najbardziej przypadł Wam do gustu.
  • Zapoznajcie się z opisem produktu: jaki ma wymiar, co jest zawarte w cenie.
  • Jeśli jest taka możliwość, to wybierzcie rodzaj papieru, kolor kokardki itd.
  • Ustalcie jaką liczbę potrzebujecie. Jeśli chcecie zamówić produkty w kilku wersjach, dodajcie do koszyka łączną liczbę potrzebnych produktach, a po złożeniu zamówienia napiszcie do nas w jaki sposób powinniśmy podzielić Wasze zamówienie. Zamówienia na zaproszenia realizujemy już od 4 sztuk, natomiast zawieszki, winietki i dodatkowe karteczki od 16 szt. jednego wzoru graficznego/tekstu.
  • Po utworzeniu grup produktów (np. zaproszenia i zawiadomienia) będziecie mogli do każdej z nich dopasować inną treść oraz dodać swoją listę gości.
  • Jeśli macie pytania, to skontaktujcie się z nami!

Zakup

  • Dodajcie do koszyka odpowiednią liczbę produktów.
  • Podajcie dane do wysyłki i zatwierdźcie zakup.
  • Wybierzcie sposób płatności i dokonajcie wpłaty.
  • Jeśli wybraliście zwykły przelew, prześlijcie potwierdzenie zapłaty na nasz e-mail. Umożliwi nam to szybsze obsłużenie Waszego zamówienia i ekspresowe przesłanie mailem linku do edycji produktów.
  • Macie możliwość zmiany czcionki i jej koloru.

Projektowanie

  • Po zapłacie, otrzymacie od nas link do edycji zamówienia.
  • W kreatorze możecie wpisać swój tekst lub zmodyfikować istniejący.
  • Na tym etapie możecie zmienić czcionkę oraz jej kolor.
  • Tu także dodacie swoją listę gości (opcjonalnie). Pamiętajcie, aby listę dodać w formie gotowej do wydruku (już odmienionej).
  • W większości wzorów można również zmienić kolor np. ornamentu.
  • Jeśli chcecie, aby nasz grafik sprawdził Wasz projekt oraz dokonał jakichś zmian, to na tym etapie możecie domówić taką opcję. Korekta graficzna to koszt 35 zł, wyślijcie potwierdzenie wpłaty za dodatkową usługę, a nasz grafik zajmie się szczegółowym sprawdzeniem Waszego zamówienia.

Zaakceptowanie projektu

  • Sprawdźcie dokładnie, czy nie ma żadnych literówek oraz błędów.
  • Jeśli wszystko się zgadza, a wzór w kreatorze wygląda tak, jak chcecie, aby wyglądał po wydruku – ZAAKCEPTUJCIE projekt!
  • Pamiętajcie, że po akceptacji zamówienie wyruszy w drogę do drukarni, a więc nie będzie już możliwości dokonania zmian lub poprawek.
  • Jeśli obawiacie się, czy na pewno nie ma w Waszym tekście literówek lub błędów, macie możliwość domówić indywidualną korektę zaproszeń. W przypadku wyboru tej usługi, otrzymujecie gwarancję tego, że na zaproszeniu nie będzie błędów, a dodatkowo nasz grafik poprawi zaproszenie (ułożenie tekstu, wielkość czcionki…) i prześle do Waszej akceptacji. Pamiętajcie! Wybierając usługę korekty graficznej, czas realizacji może się nieco wydłużyć, nasz grafik potrzebuje około 2 dni roboczych, aby szczegółowo zapoznać się z Waszym zamówieniem.
    Grafik prześle poprawione projekty na Waszego maila, dopiero po Waszej akceptacji projekt zostanie przekazany do druku.

Wasze zamówienie jest w realizacji

  • Teraz pozostało już tylko zaczekać, aż zamówienie będzie gotowe. 🙂
  • W przeciągu około 3-5 dni roboczych zrealizujemy Wasze zamówienie i przekażemy je kurierowi.

Zamówienie wyruszyło w podróż właśnie do Was!

  • Po naszej realizacji, niezwłocznie przekażemy Wasze produkty kurierowi, a on w ciągu 1 dnia roboczego dostarczy je wprost do Waszego domu!
  • Zamówienia wysyłamy we wszystkie dni robocze.
  • Po rejestracji paczki, otrzymasz od nas jej numer, potrzebny do śledzenia. Numer paczki generowany jest jeszcze przed przekazaniem jej kurierowi tak, aby nie tracił on czasu podczas jej odbioru 🙂

Zamówienie jest już w Waszych rękach!

  • Teraz tylko pozostaje cieszyć się z produktów!
    Będzie nam bardzo miło, jeśli zrobisz im zdjęcie oraz napiszesz krótką recenzję, którą prześlesz do nas. 🙂
  • Każda radość klienta, jest naszą radością!
  • Pamiętaj! Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@rozsadnepannymlode.pl